La Raison du Plus Fou (1973)

Alternatieve titels: La Raison du Plus Fou Est Toujours la Meilleure | The Right of the Maddest

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door François Reichenbach
met Raymond Devos, Alice Sapritch en Jean Carmet

Als een verpleger van een sanatorium besluit twee patiënten mee te nemen op een uitstapje naar zee, krijgt hij hiervoor de toestemming niet van de hardvochtige directrice. Hij besluit om hen toch mee te nemen en steelt hiervoor zelfs de auto van de directrice. Maar de directrice laat het hier niet bij en zet de achtervolging in.