Death Ride (2006)

Alternatieve titel: Haunted Highway

Horror / Thriller

geregisseerd door Junichi Suzuki
met Rand Gamble, Hinano Yoshikawa en Laura Putney

Greg, een Amerikaanse fotograaf (Gamble) heeft een affaire met een mysterieuze vrouw (Yoshikawa). Zijn echtgenote betrapt hem echter en Greg vermoordt haar in een paniekaanval. Onmiddellijk tracht hij zijn misdaad te verbergen en het lichaam te verstoppen, maar een occulte verschijning lijkt hem te achtervolgen. Wordt Greg paranoïde of zit er daadwerkelijk een donkere bovennatuurlijke kracht achter hem aan?

avatar van Skuller
Wat een troep is dit zeg.dat ze dit soort rommel nog maken tegenwoordig.
Nergens spannend of eng,Slappe actie, slecht acteerwerk,en ook het camera werk is van ontzettend slecht nivo,Pure tijdverspilling, zelfs als je niets beters te doen hebt. 0,5 is nog teveel voor deze film.

Ben het helemaal met je eens, ook een 0,5 van mij!!

ik vondt hem op zich niet slecht alleen het acteerwerk liet soms te wensen over.

3.5**

Vreselijk slechte film . Niet spannend of eng en voorspelbaar . De hele film lang spooky effecten die nergens over gingen . Ik heb hem helemaal uitgekeken maar het waren 84 erg lange minuten . bah bah .

vage film, absoluut niet spannend

Vanaf het begin tot aan het einde geen spanning gevoel bij. Slecht acteerwerk, Bijna hele film speeld zich af in de auto op de weg zoals de titel al verklapt. Jammer dat ik hier mijn tijd aan gespendeerd heb. daarom een 0,5

Het was een ongelofelijke saaie film een van de slechtste horror ooit gezien

avatar van SSeagal
Bagger inderdaad, vermijden als de pest. 0,5

avatar van fritsy
jammer van de tijd, ik heb de film stop gezet na 60min.
De film was eentonig en saai, GEEN aanrader.

Op zeker waardeloos je neemt 5 acteurs,3 auto's,1 motor en dat was het dan,lang geleden dat ik zo'n slaap verwekkende film gezien heb.

slechte film ja denk ook goedkoop maar een verhaal op die snel weg met spooky effecten. kijgt **.

avatar van fotzenbikkel
Ik denk dat deze maar even niet kijk... Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!

Eentonige film het meeste is rijden verder was het niet echt spannend viel nog net niet in slaap 0,5 dus!

Wat een ongeloofelijk slechte film.
Ik ben normaal in de categorie: Ok niet best, maar ik wil weten hoe het afloopt.

Maar nu ben ik na een 1/2 uur ergernis gewoon maar weg gelopen.
BAH

haha alleen maar negatieve reacties, wilde deze nog gaan downloaden maar nu ik dit gelezen heb is dat tijdverspilling

Wat een crap zeg, deze film; zonde van de tijd...

avatar van Trance
Onvoorstelbaar slecht, niet om aan te zien. Het acteerwerk, het verhaal, noem maar op. Niet om aan te zien deze film

avatar van Tha-Player
Wat een slechte film zeg , heb hem gistere eindelijk een keer gekeken en heb nog nooit zo'n slechte film gezien.
Slecht acteerwerk en camerawerk.
Zit compleet geen verhaal in daarom ook mn cijfer!

Het verhaal en camerawerk was erg zwak, dat japanse wijf was zwaar irritant en alleen die Rand gamble weet nog een beetje te acteren. In elke andere film zou Rand vast op zijn plaats zijn geweest, maar boven zo'n zwak script kun je maar moeilijk komen. Desalnietemin bleef me het wel wat boeien, ik wilde weten hoe het afliep, maar zat me vooral ook te ergeren. Wie gaat er 90 mile rijden naar een meertje, en dat meertje wordt 90 mile van te voren al aangegeven op de snelweg, vreemd. Maargoed, mijn aandacht kon hier nog tenminste bij blijven, en ook al is het dus helemaal niets van horror, het krijgt van mij 2*. Geen aanrader, maar ja, alles wat onder de 2 zit is dat ook niet, en ik vond dit toch weer beter dan een hele hoop andere meuk.

Prullenbak

HaHaHaHaHaHaHaHaHaHa ik kreeg plotseling een lachkick toen ik naar deze film keek. Ik verwachtte nogal wat, maar dat werd door het acteerwerk, effecten, verhaal en camera een lachfilm. Ik heb echt gelachen. Voor de moeite en het lachen geef ik een 0,5 ster

nacht
als je je verveelt, en je gaat deze film kijken ga je je alleen nog maar meer vervelen. gewoon schandalig dat deze troep nog gemaakt word, vind het te vergelijken met haunted forest.

red bull
dit zou gewoon verboden moeten worden, gemaakt door een stelletje amateurs. DIT ZOU NIET MEER VERKOCHT MOGEN WORDEN

Wat een waardeloze film. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die aan zo'n film willen meewerken of ermee geassocieerd willen worden. Ik kan geen positief punt van de film noemen.

avatar van Baldur
Dit is echt een van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Verschrikkelijk saai, totaal niet spannend en een kutverhaal. Hoe verzin je die autorit... Zonde van mijn tijd dus, maar toch even leuk dat ik hem hier kan afkraken.

avatar van Ralf81
Ben ik dan de enige die deze film toch nog wel spannend vond?
Vooral ook ene gast was erg goed: You-sssshould-take-ccccare-of-yourssssself!!

avatar van filmofiel
Geen echt goed woord voor deze uitermate slechte film, ik kan wel zeggen dat deze film hoort bij de categorie allerslechtsten die ik ooit in mijn leven heb gezien. Slechte acteerprestaties, slecht script en last but not least uitermate slaapverwekkend. Voor de rest kan ik meegaan met de eerste reactie: 0,5 punt is zeer zeker nog teveel.