ad
  • 8.089.169 stemmen

We Always Lie to Strangers (2013)

Documentaire / Muziek | 109 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Documentaire / Muziek

Geregisseerd door: AJ Schnack en David Boone Wilson

IMDb beoordeling: 7,3 (61)

Releasedatum: 4 april 2013

Over We Always Lie to Strangers

'We Always Lie to Strangers' is een verhaal over families, leefgemeenschappen, muziek en traditie tegen de achtergrond van Branson, Missouri. Branson is een afgelegen stad in de Ozark bergen en een van de grootste toeristische bestemmingen in de Verenigde Staten. Miljoenen mensen uit het hele land, maar met name uit het Midwesten, komen hier samen om terug te keren naar de ouderwetse, traditionele waarden en voor het familie-entertainment van Bransons muziekshows, waarbij vele families gezamenlijk optreden. Vanwege de economische onzekerheid en verandering van opvatting rond sociale kwesties vormen de families een soort van weegschaal voor zowel Branson als het hedendaagse Amerika.