18 Fingers of Death! (2006)

Komedie / Mockumentary

geregisseerd door James Lew
met James Lew, Maurice Patton en Lisa Arturo

Mockumentary over de zogenaamde legendarische martial arts held Buford Lee die ondanks in meer dan 800 films te hebben gespeeld, een volslagen onbekende is. Totdat Ronald, net klaar met de high-school, besluit hier verandering in aan te brengen door een documentaire over z'n grote held te maken.

avatar van moviefreak#1
Hij begon leuk maar het zakte allemaal steeds verder weg. Leuke karakters zoals Billy Buff met zijn bow tie video's , Antonio Bandana en Steven Seafood maar ook die zaten allemaal in het begin. Jammer dat ze het niveau niet konden vasthouden maar uiteindelijk toch nog wel goed voor een 2,5*.