Eine Andere Liga (2005)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Buket Alakus
met Karoline Herfurth, Thierry Van Werveke en Ken Duken

Hayat, een tienermeisje van Turkse origine, speelt in een voetbalploeg. Als ze tijdens een wedstrijd plots bewusteloos raakt stellen de dokters kanker vast, dezelfde ziekte waar haar moeder enkele jaren eerder aan gestorven is. Hayat overleeft het maar verliest een borst. Haar vader, die bezorgd is om zijn dochter, verbiedt haar om vermoeiende activiteiten te doen. Hayat ontsnapt maar wordt uitgesloten door har vroegere ploeg. Als ze zich aansluit bij een ander team wordt ze verliefd op de trainer, maar hun prille liefde krijgt al snel te kampen met vele problemen.

ik vind het een hele goede drama film, met een goed verhaal erachter (ook al lijkt het verhaal veel op de film bend like Beckham). verder vind ik dat er ook er goed in gespeeld wordt.

ZDF (maandag 30 juni, 0:05 - 1:40)

Eine andere Liga