A Problem with Fear (2003)

Canada

geregisseerd door Gary Burns
met Paulo Costanzo, Emily Hampshire en Willie Garson

Laurie Harding (Paulo Costanzo) is 'multiphobic', en is bang voor alles: Liften, roltrappen, de straat oversteken, spaghetti (en alle andere gerechten met een rode saus) en intimiteiten. Dit maakt hem de perfecte klant voor het nieuwe product van Global Safety Inc. Met het 'Early Warning 2 Safe System' wordt je via je eigen PDA gewaarschuwd wanneer er gevaar dreigt. Laurie is de eerste persoon die het apparaat mag testen, maar wanneer om hem heen mensen sterven aan dingen waar hij juist bang voor is, is hij er zeker van dat hij schuld heeft aan al deze 'ongelukken'. Laurie komt erachter dat hij zelf de straat moet oversteken om de wereld te redden.

avatar van aphexfreak
Een onbekend (aan het aantal stemmen te zien) en ondergewaardeert juweeltje!