The Bostonians (1984)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door James Ivory
met Christopher Reeve, Vanessa Redgrave en Jessica Tandy

De hechte vriendschap tussen de doorgewinterde feministe Olive Chancellor en de jeugdige mannenhaatster Verena Tarrant baseert op wederzijds vertrouwen, maar ook op de belofte nooit te zullen trouwen. Als Verena Olive's neef Basil leert kennen, komen haar vastgeroeste idealen echter op losse schroeven te staan.

avatar van Hectometerpaal
Commentaar bij TV-Gids-online letterlijk overgenomen van MM!

avatar van Rocco1984
Wat een oubollige film om te gaan kiezen bij zomergasten. Het zegt wel iets over die Naema....

Deze gaat ik dus niet kijken!

avatar van mayhemblik
Beste Rocco,

Dat zegt wel iets over jouw onvermogen om films op inhoudelijke waarde te schatten. Het thema ontgaat je blijkbaar.