A Shriek in the Night (1933)

Misdaad / Horror

geregisseerd door Albert Ray
met Ginger Rogers, Lyle Talbot en Harvey Clark

Patricia 'Pat' Morgan (Ginger Rogers) en Theodore 'Ted' Rand (Lyle Talbot) zijn twee rivaliserende journalisten die elkaar steeds proberen te vlug af te zijn. Ze besluiten de handen in elkaar te slaan om een reeks van moorden op te lossen die allemaal gebeurt zijn in een appartementsgebouw.

avatar van movie acteurs
Krijgt een 3,0 maar wel een kleine 3,0.

Nog wel aardige acteurs die niet heel slecht waren. Ook sfeer zat er aardig in. Het begin beloofde wel wat maar daarna valt het verhaal een beetje in duigen. Ginger Rogers de danseres in een heel andere rol te zien is wel leuk dus krijgt het een 3,0.