The Last Producer (2000)

geregisseerd door Burt Reynolds
met Burt Reynolds, Benjamin Bratt en Lauren Holly

Sonny Wexler droomt van de 'goede oude tijd' waarin hij een gerespecteerd Hollywood producer was. Zijn laatste kans op hernieuwde roem is een optie op een script dat hem door een jonge ambitieuze schrijver aangeboden wordt. Wanneer Sonny echter ontdekt dat de schrijver een deal heeft gemaakt met de machtige jonge studio directeur Damon Black, is hij woedend. Hij is dan ook vastbesloten binnen 72 uur 50,000 dollar bij elkaar te schrapen zodat hij het script kan kopen voordat zijn optie verloopt. Als hij merkt dat zijn oude vrienden hem in de steek laten, begint Sonny een wanhopige race tegen de tijd waarbij hij geen enkel middel schuwt. Zelfs moord is een optie...

avatar van Gizzmann
Hier staat dat het een drama was... op school gezien omdat de lerares die hem gehuurd had, het een leuke komedie leek. Saai dus.
1 sterretje