Neal n'Nikki (2005)

India
Romantiek / Muziek

geregisseerd door Arjun Sablok
met Uday Chopra en Tanisha Mukherjee

Voordat de in Canada opgegroeide Neal (Uday Chopra) wordt uitgehuwelijkt aan een meisje uit Bathinda in India, wil hij de bloemetjes buiten gaan zetten in Vancouver. In zijn pogingen om een meisje te versieren, wordt hij echter steeds gedwarsboomd door de ondeugende en vrijpostige Nikki (Tanisha Mukherjee). Zo valt de vrijgezellenvakantie van Neal telkens weer in het water, totdat Nikki besluit dat ze hem genoeg gepest heeft. Dan blijken de twee meer met elkaar gemeen te hebben dan ze hadden gedacht. Maar dan komt Neal erachter dat Nikki al die tijd heel andere plannen met hem had.

avatar van Lady_Movie
een hele saaie film.

de eerste 30 min. moest ik mezelf echt dwingen om hem niet uit te doen.
Echt waar als ik niks anders te doen had, had ik hem meteen uitgezet.

een 1.0