ad

Genre: Komedie / Romantiek

Oorsprong: Nieuw-Zeeland

Geregisseerd door: Eric Hannah en Iren Koster

Met onder meer: Carlos Ponce, Eduardo Verástegui, Tara Leniston

IMDb beoordeling: 7,3 (232)

Releasedatum: 29 oktober 2005

Over Meet Me in Miami

"They were best friends that had it all... until one girl changed everything."

Luis was twaalf toen hij Julia voor het eerst ontmoette. Ze was op vakantie met haar ouders en ze brachten de ganse zomer samen door, hopend dat er nooit een einde aan zou komen. Wanneer het tijd was voor Julia om terug naar Nieuw-Zeeland te gaan, maakten ze een afspraak om elkaar te onmoeten elk jaar op hetzelfde tijdstip, op dezelfde plaats aan de fontein. Elk jaar was Luis er, maar Julia niet. Nu, tien jaar later, vindt Luis het welletjes en neemt samen met zijn beste vriend Eduardo het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland, vastbesloten om Julia te vinden en haar terug voor hem te winnen.