Winners of the West (1940)

Western

geregisseerd door Ford Beebe en Ray Taylor
met Dick Foran, Anne Nagel en James Craig

Jeff Ramsay is de assistent van John Hartford, eigenaar van de Hartford Transcontinental Railroad. Jeff is bezig met het aanleggen van de spoorweg over de Hell's Gate Pass. Hij wordt daarbij gehinderd door King Carter (Harry Woods), die zichzelf heeft uitgeroepen tot heerser over het land achter de pas. Snakeye (Charles Stevens), een halfbloed Indiaan, wordt door Carter ingehuurd om het werk aan de spoorweg te saboteren, wat gepaard gaat met ontvoering, vernielingen en treinovervallen. Jeff moet nu, samen met zijn helper Tex, de gevangengenomen dochter van Hartford zien te bevrijden en ervoor zorgen dat Carter met zijn bende wordt uitgeschakeld.