Home of the Giants (2007)

geregisseerd door Rusty Gorman
met Haley Joel Osment, Ryan Merriman en Danielle Panabaker

Een High School journalist (Osment) heeft een groot idool, één van de basketballspelers uit de stad. Hij is ook bevriend met de basketballer (Merriman) die uiteindelijk alles behalve de held blijkt te zijn die ze dachten dat hij was.

duurt wel erg lang hoorkomt die film nog wel uit.inmiddels wacht ik al 2 jaar op deze film.

mohe schreef:

En nog steeds is het niet bekend wanneer deze film uit komt. Hij wordt gescreened op het Palm Beach International Film Festival op 14 April. Echt frustrerend hoor.

nog steeds niks bekend????
weet iemand al wat wanneer die uitkomt of is er iets mis met de film want het duurt zo lang de voorstukjes zijn in ieder geval kei gaaf

avatar van Ronnievb
Ik denk dat je de hoop de film ooit legaal ergens te zien krijgt op kunt geven, het getouwtrek rond distributiemaatschappijen, of eerder het gebrek daaraan zal wel betekenen dat de film of een direct-to-video gaat worden of dat er helemaal niets meer mee gedaan wordt. Bovendien zou het ook wel belachelijk zijn als dit nu nog in de bioscoop gaat komen.

Ik ben het met je eens ronnievb, ik zie het zeer somber in vooral of we hem ooit hier in Nederland te zien krijgen.

In de tussen tijd kan je wel 2 scenes bekijken op mijn website:

Ik heb deze 2 scenes op dvd van Ryan gekregen.

Net nu ik de hoop begin te verliezen vind ik dit:

hmm, vraag me af waarom er niks op hotg.com hierover staat.

Jammer dat ik mijn berichten niet kan editten. Sorry voor de 3 posts achter elkaar.

*Spoiler alert*
De link hier boven verwijst naar een nieuwe trailer. Als je geen spoilers wil zien moet je NIET de trailer kijken.

avatar van MNV2
Je mist in elk geval niets, ik heb de film vorige week gezien en vond hem erg hard tegenvallen. Het verhaal is van een hoog feelgood-hollywood niveau en de acteerprestaties van Osment en Danielle Panabaker zijn zeer ondermaats. Ik had de hele film het gevoel dat ik het allemaal al eens gezien heb. Kijk naar eender welke andere 'love-for-the-sport-film' en je krijgt haast net dezelfde film voorgeschoteld als deze. Geen aanrader dus..

Ik heb hem inmiddels gezien! Op dvd, uit Australia geimporteerd.

Vond hem zeer de moeite waard, had hoge verwachtingen. Ik vind vooral Ryan Merriman erg goed. Echt een break-out role.

De film had alles, spanning, beetje romantiek, sport, actie. Ik kon niet stoppen met kijken.

avatar van MNV2
De film is ook online beschikbaar op de Japanse tegenhanger van Youtube, weliswaar in een wat mindere kwaliteit en je kunt de film ook beter even laten streamen voor je begint te kijken:

Youku - Home of the giants ...

RyanneQotsa schreef:
Ik heb hem inmiddels gezien! Op dvd, uit Australia geimporteerd.

hey wil ook super graag die film zien hoe kan ik die dvd bestellen uit australie ik hou regelmatig bij steeds vanuit deze site over deze film eigenlijk al vanaf 2006 erg hé...nou maakt het me wel heel nieuwgierig ik hoor het wel van je groetjes mohe

avatar van Cole-
heb hem in slechte kwaliteit gezien, aangezien deze film gewoon nergens te vinden is. behalve op de Japanse site van MNV2. en ik heb niet vanuit Australië wil laten importeren.

toch wou ik deze film graag zien, omdat ik benieuwd was wat er van Haley Joel Osment terecht gekomen is.

ik kan je vertellen dat hij nog altijd goed kan acteren maar hij stijgt niet meer boven alles en iedereen uit. buiten dat was het ook een wat gewone film die al snel wegvalt in de massa.

maar toch een leuk wegkijkertje met hier en daar wat spannende momenten.

avatar van Esteban
Volgens mij ligt het probleem niet bij de acteerprestaties van Haley Joel Osment. Waarschijnlijk heeft het meer te maken met het feit dat hij de kans niet meer krijgt. Je mag nog een acteerprestatie neerzetten om U tegen te zeggen, als de dialogen en de rest van de film in de pure middelmaat blijven steken zal dat niet naar voor komen.

Hij is gewoon dat onschuldige kindergezicht kwijt waar iedereen zo van hield. Het lijkt wel of ze in Hollywood wíllen dat hij moet doorgaan als een vergeten kindsterretje. Hopelijk pikt óf Spielberg óf Shyamalan hem ooit nog op, tenslotte heeft die laatste veel aan Osment te danken. (Omgekeer ook natuurlijk, I know)