Rog (2005)

India
Mystery

geregisseerd door Himanshu Brahmbhatt
met Irfan Khan, Ilene Hamann en Himanshu Malik

Maya Soloman is een verrukkelijke verschijning. Een prachtig fotomodel dat eensklaps en op bizarre manier wordt vermoord. Aan inspecteur Rathod om de dader te vinden ... Maar terwijl hij graaft in de omgeving van Maya op zoek naar aanknopingspunten, wordt hij beetje bij beetje verliefd op de mooie, maar dode vrouw ... Erger nog, Rathod wordt geobsedeerd door Maya en moet dag en nacht intens aan haar denken wat ontaardt in een psychologisch liefdesspel.

Net als Jism kunnen deze films mijn niet boeien er zal wel een markt voor zijn maar deze is niet aan mijn besteed.

echt geen goede film echt waar voor 3 euro ergens op de markt verkocht en later zlf voor 10 euro maaar hij is echt nie goed acteer prestaties zijn niet goed dus niet veel van verwachten

avatar van BlueJudaskiss
3 euro??? Toch eens opletten of ik deze ergens tegenkom!