Happy Go Lucky (1943)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Curtis Bernhardt
met Mary Martin, Dick Powell en Betty Hutton

Om een rijke echtgenoot aan de haak te slaan gaat Marjory Stuart naar Trinidad, waar zij zich voordoet als een onschuldige debutante. Al snel wordt zij ontmaskerd door Pete Hamilton, de strandjongen, die aanbiedt haar te helpen om zijn vijand, jachteigenaar Alfred Monroe, te vangen. Maar dan blijkt echter dat Marjory's vriendin Bubbles een oude vlam is van Monroe.

avatar van Antonev
Heerlijke film voor de zondag middag om bij te komen van een zwaar weekend

avatar van movie acteurs
Best aardig filmpje. Leuke komedie/muziek film en nog best grappig ook . Kijkt wel leuk en vrij weg en de acteurs doen sympathiek hun best, dus wel goed eigenlijk. Deze film krijgt van mij een 3,0.