Invasion (1997)

Alternatieve titel: Robin Cook's Invasion

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Armand Mastroianni
met Luke Perry, Kim Cattrall en Rebecca Gayheart

Er vallen kleine stukjes steen uit de lucht die wanneer ze aangeraakt worden een latent virus wakker maken, die mensen in buitenaardse wezens doet veranderen. De wezens hebben maar één doel: iedereen op aarde in een zo snel mogelijk tempo transformeren. Er blijft maar een kleine groep over die de medische kennis heeft om anti-lichamen te ontwikkelen die de effecten van het virus ongedaan kunnen maken.

lowhusky
deze film heb ik een paar jaar geleden gezien, helemaal niet eng, soms een beetje nep maar omdat ik me zo heb vermaakt 3 sterren

avatar van Thorak
Slecht geacteerd en slechte effecten, totaal niet Robin Cook waardig!

Redelijk verhaal in deze film, met ook redelijke vertolkingen.
Maar wat betreft de special effects is deze film zeer slecht.
Ondanks de lengte, bijna 3 uur heb ik me toch wel vermaakt met deze film, maar het kon dus allemaal toch nog iets beter.

avatar van 606
Een vrij aardige film met een leuk verhaal.
Soms was het ook nog eens goed spannend.
Acteurs goed en effecten konden er mee door.

3 sterren

avatar van SharonJoy
Alleen het begin leek op het boek. Dat ze het anders maken is niet erg maar maak het niet slechter. Matig acteerwerk.