Duello nel Texas (1963)

Spanje / Italië
Western

geregisseerd door Ricardo Blasco
met Richard Harrison, Giacomo Rossi-Stuart en Mikaela

Een vreemdeling, wiens familie op meedogenloze wijze is omgebracht door een bende bloeddorstige criminelen, zoekt de verantwoordelijken om hen op gepaste wijze te straffen.

avatar van pascal83
Dit was de eerste western waar voor Ennio Morricone de muziek componeerde.

avatar van louisvf
pascal83 schreef:
Dit was de eerste western waar voor Ennio Morricone de muziek componeerde.

En is hij de moeite waard?

avatar van madmax1
Per toeval ,heb ik deze binnen,ik zocht Duel in Red Sands 1963 , geen idee dat het een spaghetti was , totaal geen intresse in.
Beeld; een ramp waarschijnlijk een amateur , vhs convert dvd, of wat dan ook, met multi subs,de muziek inder daad Moricone met de gebruikelijke mondharmonika.
Nieuwschierig was ik toch, en je geloofd het niet ik heb hem afgekeken, ondanks dat belabberde beeld,
Hopelijk met geen spoliers de film;Een oudere man met twee zoo'ns een ervan strijd met de rebellen tegen de federale in mexiko, en dochter runnen een goud delvers mijn.na een overval van denkelijk 3 mexicanen, word de ouwe heer gedood, en de andere zoon met nu met de naam gringo keert huis waarts, en zweert de moordenaars te vinden,
Een verhaal in deze prent waaraan de Dollars van Estwood .nog maar italiaanse lira's lijken
Ik ben totaal verast,mocht dit een amerikaanse film zijn plus goed beeld kreeg hij de volle5
ook de onbekende actuers doen het geweldig , er is een begin song in, maar er is een groep mexicanen en een spaanse schone met guitaar muziek, die je horen mag .
Nu maar eens kijken of deze ergens in cinema kwaliteit is te halen, dit is de moeite waard
Greet western.

avatar van Dogie_Hogan
louisvf schreef:
En is hij de moeite waard?
Oordeel zelf: de complete film: Youtube.