• 10.506 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Steven Schachter

Met onder meer: William H. Macy, Keke Palmer en Catherine O'Hara

Gesproken taal: Engels

Plot The Wool Cap

Gigot is doofstom sinds een auto-ongeluk zijn keel verwondde. Hij beheert een flatgebouw, waar op een dag één van de verhuisde bewoners een jonge dochter achterlaat. Gigot heeft geen verstand van jonge meisjes en weet niet wat hij met haar aanmoet. Bovendien heeft hij al genoeg problemen met zijn vriendin Gloria en haar nukkige vader.

avatar van zeus

zeus

Werkelijk alweer een prachtige film met William H. Macy. De film heeft mij geen minuut verveeld en William was weer top. 4*.

avatar van Mug

Mug

Macy was inderdaad in topvorm. Maar de film was te veel gemaakt voor natte zakdoeken, dat versterkt werd door de bijna slot-scene dat dan weer eens versterkt moest worden met de techniek slow-motion [daar gingen de 4 sterren, nu dus 3,5].

'Remake' van deze film, ware het niet dat het meisje deze keer de zwarte huidskleur heeft om er zo een meer een modernere touch aan te geven (??)

De titel is natuurlijk ook niet meteen catchy, niet iets waarvan je denkt "goh, interessant, wat zal dat zijn?"

kappeuter (crew films)

Ligt 'ie in de videotheek?

avatar van zeus

zeus

Geen idee, maar hij was afgelopen week op film1.1 en aankomende maand verschillende keren op film1.1 en film1.2.

avatar van jackie chan

jackie chan

aardige film

ik dacht dat doofstom is dat je doof bent en niet dat je wel hoort maar niet kan praten

avatar van didootje9

didootje9

Mooie film

avatar van Fabrice

Fabrice

William H. Macy speelt geweldig in deze mooie film, 4 *

avatar van helleke

helleke

Knappe vertolkingen van zowel William H. Macy als van dat klein zwart meiske.

Mooie film maar wel een beetje een standaardverhaal.

De film kon me wel boeien van begin tot eind.

Daarmee 3 sterren

avatar van grovonion

grovonion

Inderdaad mooie film, alleen op het einde te stroperig, een echt kerst-verhaaltje. Op het einde leest hij het rapport van Lou tijdens het rijden. Een zwaar traumatisch verkeersongeval was niet genoeg voor meneer zeker.