Colorz of Rage (1999)

geregisseerd door Dale Resteghini
met Dale Resteghini, Cheryl Pepsii Riley en Redman

Tony is blank. Debbie is zwart. Rassengrenzen zijn overschreden door hun liefde voor elkaar. Ze gaan in New York wonen om aan een nieuwe carrière te beginnen. Debbies doel is om in de muziekscene van New York een plaats te bemachtigen en Tony zoekt werk als acteur. Racisme laat zich van zijn slechtste kant zien wanneer de zwarte militante leider Trevor Killeal (rap zanger Redman), een jonge vent die gevuld is vol haat tegen blank Amerika, zich aansluit bij de groep The New Black Revolution. Werelden worden verscheurd wanneer Killeal Tony als doelwit heeft genomen. Tony wordt gedwongen om tegen deze racistische machine te vechten. Zal de liefde van Debbie en Tony deze Colorz of Rage overleven?

Racistische pulp.

avatar van notorious_kim