Broadway Rose (1922)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Robert Z. Leonard
met Mae Murray, Monte Blue en Raymond Bloomer

Rosalie Lawrence (Mae Murray) verlaat het platteland en daarmee haar jeugdvriendje Tom Darcy (Monte Blue) en vertrekt naar de grote stad. Als zij een grote Broadway-ster is geworden, trekt zij de aandacht van miljonair Hugh Thompson (Ray Bloomer) en trouwt al snel in het geheim met hem. Als zijn ouders en familie hun huwelijk ontdekken en hem voor de keuze stellen, kiest hij voor het geld in plaats van met Rosalie getrouwd te zijn. Nadat Thompson haar verlaten heeft, keert Rosalie terug naar het platteland en naar Tom, die al die tijd op haar heeft gewacht.