It's All Yours (1937)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Elliott Nugent
met Madeleine Carroll, Francis Lederer en Mischa Auer

Jimmy Barnes (Francis Lederer) arriveert vanuit Europa om te worden opgeleid door zijn oom, de multimiljonair Edward J. Barnes (J.C. Nugent). Binnen vijf jaar zijn de extravagante uitspattingen van Jimmy, die nu advocaat is, het gesprek van de dag. Linda Gray (Madeleine Carroll), de schuchtere secrataresse van de oude Barnes, wordt verliefd op Jimmy, maar hij geeft de voorkeur aan de modaine actrice Constance Marlowe (Grace Bradley). Als de oude Barnes sterft laat hij alles na aan Linda, maar geeft daarbij aan de partner Alexander Duncan (Charles Waldron) de opdracht om ervoor te zorgen dat Linda en Jimmy zullen trouwen.