Tout Schuss (2016)

Alternatieve titel: Off Piste

Frankrijk

geregisseerd door Stéphan Archinard en François Prévôt-Leygonie
met José Garcia, Manon Valentin en François Deblock

Max Salinger is een flamboyante en egocentrische schrijver die gescheiden is. Hij weigert zijn 15-jarige dochter onder zijn dak te aanvaarden. Uit wraak steelt het meisje zijn laatste manuscript en vertrekt op sneeuwklassen. Om zijn eigendom terug te krijgen heeft Max dan geen andere keuze dan te reizen naar het skigebied en te improviseren dat hij "begeleidende ouder" is. Maar dat wordt voor hem geen gemakkelijke opgave.