Looking for Lola (1998)

Alternatieve titel: Macarena

geregisseerd door Boaz Davidson
met Mark Kassen, Ara Celi en Adam Biesk

Mike Greenbaum is een eenvoudige jongen en wil het helemaal gaan maken in L.A. Wanneer hij er de liefde van zijn leven tegen het lijf loopt, blijkt deze echter van steenrijke afkomst te zijn. Dit leidt bij Mike als snel tot een enorm minderwaardigheidscomplex. Hij besluit zich daarom voor te doen als een succesvol makelaar. Na enige tijd wordt echter duidelijk dat de steenrijke dame niet zo rijk is als ze beweert en haar kost verdient als sexy nachtclubdanseres. Mike houdt zijn ware identiteit angstvallig voor zich al moet hij zich daarvoor wel in de meest doldwaze bochten wringen.