Sharing the Secret (2000)

geregisseerd door Katt Shea
met Mare Winningham, Alison Lohman en Diane Ladd

Beth Moss is een tiener, die het gevoel heeft dat ze altijd maar vrolijk moet zijn in het bijzijn van haar vrienden en familie. Dan verliest ze zich in buitensporig drink- en eetgedrag en ontwikkelt ze boulimia. Zelfs haar moeder kan er niets aan doen, terwijl ze psychologe is. Langzaam gaat Beth steeds meer achteruit...

avatar van matthijs_013
Deze is al meer dan eens uitgezonden op RTL4, en heeft een grote indruk op mij achtergelaten. De film was erg mooi en heeft me op geen moment verveeld. Ik had erg medelijden met de moeder.

Dikke *4

avatar van sangha
indrukwekkende film. ik heb een vriendin die anorexia heeft gehad, en hoewel anorexia en boulimia heel verschillend zijn, zag ik toch veel overeenkomsten en ontroerde deze film mij. dit is een veel betere film dan de gemiddelde rtl 4 drama's, van mij krijgt hij 4 sterren.

Oz-Sharon
Deze film heb ik ook gezien het schrijnt dat Beth(Alison Lohman)14 speelt maar in het echt was 21 en inmiddels is al 27.

avatar van sangha
ja ze heeft vaker rollen waarin ze kind speelt omdat ze er heel jong uitziet en nogal klein is

Knap acteerwerk, mijn favoriete actrice Alison lohman speelt weer ontzettend goed in deze film!

Zelf heb ik ook een eetstoornis dus het was indrukwekkend om te zien hoe iemand anders met een eetstoornis leeft..
Zeker voor mensen zonder eetstoornis laat dit een beetje het leven zien van mensen met een eetstoornis, er wordt vaak zo anders over gedacht.

Zo'n mooie film!
Met mijn favoriete actrice Alison Lohman, die echt weer geknipt is voor deze rol.
Heel mooi geacteerd.. !

*Joly*
Je kan deze film op YouTube zien...

avatar van dyantha
ik vond het een mooie film ...
het enige wat ik wat minder vond aan de film was dat ze liet zien aan haar vriendinnen hoe je het moet doen..

de meeste mensen houden het voor zich en gaan er niet mee lopen pronken en dat vond ik wel jmmr .. verder hele goede film

avatar van hangtangding
Alison Lohman speelt natuurlijk weer hartstikke goed!
Ik hou van deze genre.

Dyantha: het is niet zo dat meeste mensen voor zich houden. Dat verschilt zo per persoon en ook in welk stadium je zit.