Bij Nader Inzien (1991)

Nederland
300 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Frans Weisz
met Eric van der Donk, Porgy Franssen en Rik Launspach

In het Amsterdam van vlak na de Tweede Wereldoorlog ontstaat een hechte vriendschap tussen een groep studenten Nederlands. Ze discussiëren over literatuur, seksualiteit en leven en dood. Veertig jaar later kijken de vroegere vrienden terug op die periode, nadat ze door de zelfmoord van één van hen weer bij elkaar zijn gekomen. Deze vriend schreef een boek over die tijd en hun vriendschap.

Leve John Milton

Ik zou hier zelfs een Guinness voor over hebben

Besteld!!

avatar van de grunt
Heb je hem ook binnen John Milton wat een gave box zeg!!

avatar van John Milton
Jup. In the pocket. Geen geld, of wel?

avatar van 3 2 1 cut
Toch hebben we in de Nederlandse cultuur een zichzelf herhalend thema, vriendschap (en erop terug kijken) :

Ventoux (2015)

Zadelpijn (2007)

John Milton schreef:
Jup. In the pocket. Geen geld, of wel?

Hij is weer € 59,99

JM je hebt gewoon bol.com gefuckt

avatar van John Milton
BAM! Properly fucked.

avatar van Lakte
Echt een geweldige serie van Frans Weisz! Knap hoe het zo gemaakt is! de eerste 5 afleveringen hebben elke het thema van 1 van de 5 vrienden en de laatste gaat over dat ze na 40 jaar weer bij elkaar zijn. Hakt er echt goed in! Misschien wel het beste samen met Hoogste Tijd en De Inbreker wat Frans Weisz ooit heeft gemaakt