De Ce Eu? (2015)

Alternatieve titels: Why Me? | The Dream Circle | Защо аз? | Miért Én? | Dlaczego Ja?

Roemenië / Bulgarije / Hongarije
Drama / Thriller

geregisseerd door Tudor Giurgiu
met Emilian Oprea, Mihai Constantin en Andreea Vasile

Cristian, een jonge, idealistische officier van justitie die carrière maakt, spant een zaak aan tegen een oudere collega, die wordt beschuldigd van corruptie. Het dilemma van het kiezen tussen de waarheid en zijn carrière weegt hem zwaar. Terwijl hij de onderste steen boven probeert te krijgen, komt hij terecht in een gevarenzone vol onverwachte en pijnlijke onthullingen .