ad

Actie / Horror | 100 minuten

Genre: Actie / Horror

Geregisseerd door: Ken Daurio en Darren Doane

Met onder meer: Michael Madsen en Aaron Bruno

IMDb beoordeling: 4,8 (97)

Over 42K

Vier jongens vinden een oude halsketting. Dan verschijnen er ook nog vier bloedmooie dames, op zoek naar een nachtje vertier. Net als de jongens denken dat de avond niet meer stuk kan, gebeuren er opeens hele vreemde dingen. Zo verschijnen er vampiers gewapend met kapmessen, Ninjas, een blanke 'gangsta' rapper en een bijbelstudie club. Wie zijn deze mensen?

avatar van Horrorfanaat

Horrorfanaat

Hij is bij ons in de videotheek zit te twijfelen of ik hem zou huren. Maar ja hij heeft wel een 7 bij imdb.

SUPERSONIC

wat een slechte film. ik dacht dat het wel iets was (oa met een relaxte rol van michael madsen....maar zelfs dat was niet het geval) ook is het of dat amateuristisch gefilmd (het is zo bedoeld, maar tis wel heel slecht) en vanaf het begin erger je je aan het slechte acteerwerk vooral van die gasten die je in het begin ziet. damn echt te triest deze film

ik geef 0,5 ,niet voor de moeite maar gewoon omdat dat het laagste cijfer is

avatar van Silvio Dante

Silvio Dante

• 1975 stemmen

Een regelrechte schande dat deze film ooit gemaakt is!

En dat Madsen hier aan meedoet... 0.5*

avatar van Sergio

Sergio

Eergisteren gekocht voor een euro, dat was nog veel .