Rocket Power: Island of the Menehune (2004)

Animatie / Familie

geregisseerd door Dave Fontana en Ron Noble
met de stemmen van Joseph Ashton, Lombardo Boyar en Shayna Fox

De Rocket Power bende vertrekt naar Hawaï voor een avontuurlijke surfvakantie. Ray zet zijn romance met Noelani, de nicht van Tito, verder en dit tot groot ongenoegen van Reggie en Otto. Sams vakantie wordt een ware nachtmerrie wanneer hij een oud beeldje van de Menehunes vindt.

*Tjeerd*
Dit zijn volgens mij 3 afleveringen..
In Nederland is dit uitgezonden en zijn de afleveringen aan elkaar geplakt.

Ikkeuh
Een flop vergeleken met De Reis Door Nieuw-Zeeland.
Deze film zuigt jammergenoeg.
Een 1.

Woutjinho
1, was te verwachten met rocket power, overdreven en toch niet grappig of cool

De slechtste van de drie. Het verhaal is stom en het einde nog stommer.

0.5 ster

film_kaza
Deze heb ik ok gevonden. Maar wel erg voorsprlbaar. Verassend dat ik me toch vermaakt hebt.

3 sterren.

een 3,5. iets minder dan deel 1 maar ook best leuk

hele saaie film

avatar van jackie chan
haha, Ik wou even lezen of dit een film is die ik even moet kijekn als mn neefje komt logeren.

Maar wat zie ik, julile reageren alsof dit een echte speelfilm is. ten eerste is dit een animatie film gemaakt op een serie dus zal toch echt niks bijzonders zijn.

Het is altijd al overdreven geweest stel kinderen die kunnen skaten snowboarden etc.

wat is kinderachtiger jullie reacties of deze film:P

avatar van mikeh
kwam deze film toevallig tegen omdat hij morgen op tv komt.
Heb hem volgens mij wel is gezien.
Ga er in ieder geval niet op stemmen

avatar van P8rb
Komt me bekend voor van vroeger deze film. toen der tijd vond ik het erg leuk, nu wel wat minder.

avatar van tommykonijn
Ik weet niet zeker of ik deze gezien heb maar ik dacht het wel en ik dacht ook dat hij even leuk was, ik vind de serie ook wel grappig gemaakt!

***

avatar van jumpstylemovie
Kvond deze nogal vaag ,en weer dacht ik eens dat het gewoon een lange episode was. Dan is de serie wel iets leuker

** en een half

iets minder dan de vorige maar niet super slecht een 2.5

avatar van JDSsmetje
Vermakelijk maar niet grappig. Ik vind de kinderstemmen wel een beetje irritant !

avatar van huVILEub
Ik vond de serie al niet echt leuk. En dit sprak mij dus ook niet aan.

avatar van Justinw
Serie keek ik vroeger wel vaak, deze film toen ook wel eens gezien. Gewoon een aardige tv film, niks meer niks minder.

Het was echt wel slecht dit is wel echt saai had wel beter gemogen ik vindt dit zeer saai jammer daardoor ik geef het maar een 0.5

avatar van movie acteurs
Redelijk leuk als serie, maar voor een film te lang en daardoor niet bijster. Animatie is zeer povertjes en flets. Voor een aflevering leuk, maar voor een film te saai en slap. 1,5.