Give a Girl a Break (1953)

1 stem

Komedie / Muziek

geregisseerd door Stanley Donen
met Marge Champion, Gower Champion en Debbie Reynolds

Kort voor de première van een nieuwe Broadwayshow gaat de ster er vandoor en aan regisseur Ted Sturgis is nu de lastige taak om op heel korte termijn een opvolgster te vinden. Na een selectie zijn er nog drie dames in de race: de elegante balletdanseres Joanna Moss, Sturgis' vroegere danspartner en ex-minnares Madelyn Corlane en de onervaren nieuwkomer Suzy Doolittle. Sturgis heeft natuurlijk een zekere voorkeur voor Madelyn, maar uiteindelijk gaat de rol naar Joanna. Dan blijkt dat Joanna zwanger is en dat is de grote kans voor Suzy.