Only Love (1998)

geregisseerd door John Erman
met Rob Morrow, Marisa Tomei en Jeroen Krabbé

Silvia Dalessandro besluit om zich als vrijwillig arts aan te melden bij een internationale medische organisatie. Ze hoopt uitgezonden te worden naar een Afrikaans oorlogsgebied, maar haar rijke vader probeert daar op allerlei manieren een stokje voor te steken. Nog voor haar vertrek ontmoet ze Matthew Heller en er ontstaat een romance. Matthew is eveneens arts en ze worden beide uitgezonden naar Gambia. Wanneer ze een paar dagen verlof nemen en een uitstapje naar de hoofdstad van Gambia maken, lopen ze in een hinderlaag en de gevolgen zijn dramatisch.

avatar van narva77
Deels opgenomen in Nederland, o.a. in de Basiliek van Oudenbosch!

Gegevens IMDB kloppen niet film duurt zonder reklame ruim twee uur.

een 2,9?

Nou ik vind het veel meer waard. Een mooie huil film om van te genieten.
Juist omdat de film lang duurt krijg je steeds meer betrokkenheid met de hoofdpersonen. Dat maakt de film nog mooier.