ad
  • 8.078.744 stemmen

Traffic (2004)

Drama / Misdaad | 250 minuten (miniserie, 3 delen)

Genre: Drama / Misdaad

Speelduur: 250 minuten (miniserie, 3 delen)

Oorsprong: Canada / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Eric Bross, Stephen Hopkins

Met onder meer: Elias Koteas, Balthazar Getty, Cliff Curtis

IMDb beoordeling: 7,1 (852)

Over Traffic

Traffic gaat over Mike McKay, Ben Edmonds en Adam Kadyrov. Alle drie hebben ze te maken met illegale smokkelpraktijken, alle drie hun levens zullen binnenkort kruisen. Undercover agent McKay rolt drugsnetwerken op in Afghanistan. Hij ontdekt dat, terwijl zijn familieleden aan een politie-onderzoek worden onderworpen, een lading drugs een groot gevaar bevat voor Amerika. Ben Edmonds is erachter gekomen dat het kledingbedrijf van zijn vader connecties heeft met de Chinese maffia, maar neemt na diens dood wel het bedrijf over. De maffia wil dezelfde afspraken als met zijn vader. Adam Kadyrov is een illegale vluchteling, die zijn vrouw en kinderen ook wil laten overkomen. Ze komen echter nooit aan, het schip blijkt gezonken. Adam vertrouwt het bericht geheel niet als blijkt dat de schipbreukelingen doodgeschoten zijn en begint een onderzoek.

avatar van D-Lo

D-Lo

Ik heb deze 3-delige miniserie onlangs bekeken op Canal +, vooral door de aanwezigheid van Elias Koteas (één van m'n favoriete acteurs). In het begin volgt men 3 verschillende verhalen die op het eerste zicht weinig of niets met elkaar te maken hebben. Maar naar het einde toe wordt het duidelijk dat dat wel degelijk het geval is.

Ik vond het verhaal zeer goed in elkaar zitten, er waren goeie acteerprestaties en ik heb de 3 delen allemaal achter elkaar gezien, wat toch duidelijk een teken is dat de serie niet verveelde, integendeel. Ik heb de originele film 'Traffic' nog niet gezien, dus vergelijken doe ik en kan ik niet. Maar op zich vind ik deze serie echt wel een aanrader. 4/5.

avatar van stephan73

stephan73

Een mini-serie gebaseerd op een film die al op een andere mini-serie is gebaseerd?

Vaag.

avatar van Wouter

Wouter

Die zelf nog niet op de website staat...

avatar van Fabrice

Fabrice

D-Lo schreef:

Ik vond het verhaal zeer goed in elkaar zitten, er waren goeie acteerprestaties en ik heb de 3 delen allemaal achter elkaar gezien, wat toch duidelijk een teken is dat de serie niet verveelde, integendeel. Maar op zich vind ik deze serie echt wel een aanrader. 4/5.

Zeker weten, geweldige serie !

avatar van eduard

eduard

Ik had deze film al een tijdje op de plank liggen en gisteren gekeken. Ik vond er geen klote aan en vond het verspilde tijd. Waarom ik hem toch afgekeken heb is vooral omdat iedereen zo vol lof was waarop ik dacht dat het nog zou komen. 2.5 ster.

avatar van Whunter

Whunter

Je kan ook teveel hebben. Ik vond het een hele verademing om te zien wat ik te zien laat en daarvoor terrugkrijg.

avatar van badfans69

badfans69

Is de dvd ook verkrijgbaar met NL subs?

avatar van Thiver

Thiver

badfans69 schreef:

Is de dvd ook verkrijgbaar met NL subs?

Helaas niet. Zelfs de Belgische uitgave heeft geen Nederlandse ondertiteling...