Ngo Liu Poh Lut Gau Ching (2002)

Alternatieve titel: My Wife Is 18

Hongkong
Komedie / Romantiek

geregisseerd door James Yuen
met Ekin Cheng, Charlene Choi en Ronald Cheng

Yo-Yo heeft haar examen afgerond en vertrekt naar Londen, om een jongen te ontmoeten die door haar ouders is aanbevolen. Deze Cheung is al in de dertig. Zijn en haar grootouders vochten samen in de oorlog en beloofden elkaar hun kinderen met elkaar te laten trouwen. Helaas waren het allebei meisjes, die nu de moeders van Cheung en Yo-Yo zijn. Cheung en Yo-Yo besluiten hun ouders een plezier te doen en trouwen, maar tekenen op de trouwdag meteen een scheidingsformulier die een jaar na het huwelijk in zal gaan. Hierna gaan ze beiden hun eigen weg in respectievelijk Londen en Hongkong, maar zullen ze elkaar ooit weer zien?