Dead Easy (2004)

Zuid-Afrika
Thriller

geregisseerd door Neal Sundstrom
met Richard Grieco, Joanna Pacula en Ron Smerczak

De succesvolle en zeer rijke Simon Storm krijgt van een ingehuurde detective het schokkende bewijs; zijn vrouw, Teresa, heeft een ander. Erg pijnlijk, maar nu kan hij eindelijk van haar scheiden en met zijn eigen mooie geliefde verder door het leven gaan. Teresa wil echter niets van een scheiding weten. Wanhopig besluit Simon tot het uiterste te gaan ... haar vermoorden. Dit blijkt het begin van een verschrikkelijke nachtmerrie te zijn.

De dvd hoes is het beste van de film....

Horrorfanaat
Wat heb jij tegen Zuid Afrikaanse horrorfilms?

Echt een ballefilm!

lijkt me niks aan

avatar van xangadix
Er is ook niks aan.

avatar van Noodless
Wat voor plotwendingen passeren hier in het laatste half uur? Te veel van het goede wat het verhaal des te meer ongeloofwaardiger en vooral flauwtjes maakt. Het acteerwerk is erg matig, vooral die politieagent werkte irriterend. Ook de hoofdrolspeler Grieco maakte het niet beter op met telkens het opsteken van een sigaret in iedere scène. Zwakke film ! 3/10