ad

Drama | 105 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Paul Schneider

Met onder meer: Casper Van Dien, Graham Greene en Tara Spencer-Nairn

IMDb beoordeling: 5,8 (256)

Over Big Spender

Eddie Burton is zijn ganse leven als in contact gekomen met het gerecht. Als hij merkt dat zijn relatie met zijn jonge zoon Will verslechtert, besluit hij in een rehabilitatieprogramma te stappen. Hij wordt tewerkgesteld op een paardenkwekerij. Daar moet hij onder andere een ex-toppaard verzorgen dat door zijn eigenaar mishandeld werd. Geleidelijk aan gaat hij van het dier houden.

avatar van Edamboy

Edamboy

De 4,8 (op een schaal van 10) bij IMDB was wel wat erg laag. Oké het was geen "Seabiscuit", maar van mij krijgt deze film een 3.

nokkie335

ik vind het echt een hele leuke film. sommige dingen waren een beetje nep en dom zeker als je een beetje wat van paarden weer. maar verder is het echt een leuke film. 4*

avatar van Travolta_Jackson

Travolta_Jackson

Typische RTL-4 dramafilm leuk voor een keer en daarna nooit meer.