Gaily, Gaily (1969)

Alternatieve titel: Chicago, Chicago

geregisseerd door Norman Jewison
met Beau Bridges, Melina Mercouri en Brian Keith

Tijden de onafhankelijkheidsfeesten in 1910, besluit Ben Young (Beau Bridges) om zijn geluk ergens anders te zoeken, en vertrekt naar Chicago. Eenmaal in Chicago wordt zijn geld gestolen en valt hij flauw van de honger. Hij wordt geredt door de bordeelhoudster Queen Lil (Melina Mecouri), die hem meeneemt naar haar bordeel. Daar mag hij blijven wonen. Ze bezorgt hem ook een baan bij de Chicago Journal, waar hij de editor Francis X. Sullivan (Brian Keith) ontmoet die hem inleidt in het leven van de politieke journalistiek.