De Anna (1983)

Nederland

geregisseerd door Erik van Zuylen
met Theu Boermans, Hans Veerman en Ann Hasekamp

Drama dat zich afspeelt in Zuid Limburg, na de sluiting van de mijnen. Tegen de achtergrond van de gesloten mijn De Anna gaan een ex-mijndirecteur en een voormalige mijnwerker de strijd aan. Beiden voelen zich overbodig en zijn verlaten door hun familie.

FisherKing
Dat ik er absoluut bijna niks meer van kan herinneren is natuurlijk een veeg teken.

FisherKing
Op IMDB hebben ze een heel aparte poster van deze film

Haha!

avatar van Biosguru
Met Ursul de Geer!

avatar van Quentin
Mooie poster.

Wanneer brengen ze de wat oudere films van Van Zuylen eens op DVD ?

kan iemand mij helpen aan de film de Anna mijn vader speelt hier in mee maar tot op heden heb ik geen kopie kunnen krijgen.

Raymond Westra

kappeuter (moderator)
michaelos schreef:

Raymond Westra

Ik heb je in een PM het e-mail adres van de regisseur gestuurd.

Zou dit graag eens zien.