Rented Lips (1988)

geregisseerd door Robert Downey Sr.
met Martin Mull, Jennifer Tilly en Robert Downey Jr.

Een documentairemaker die al jaren films als "Aluminum: Our Shiny Friend" moet draaien, krijgt na lang aandringen eindelijk de kans om de film te maken waar hij altijd al van heeft gedroomd. Er is echter een voorwaarde aan verbonden: hij moet tegelijk ook een pornofilm opnemen.

ik weet zelfs niet of deze film al ooit op de markt is gekomen niemand kent hem of heeft hem gezien
in deze film zou namelijk spuds mckenzie meespelen(Spuds McKenzie is een bull Terrier en was de hond van kate capshaw en was de mascotte van Budweiser beer)
het gaat mij uiteindelijk om deze hond in de film
iemand hem gezien????