The Kiss of Her Flesh (1968)

Horror / Thriller

geregisseerd door Michael Findlay
met Uta Erickson, Janet Banzet en Michael Findlay

Het derde deel uit de "Flesh" trilogy van cult regisseur Michael Findlay. Richard Jennings (Michael Findlay) leeft nog steeds en vermoordt nog steeds strippers op de meest gruwelijke wijzen. Bovendien wil hij nog steeds wraak op iedereen die onzedelijk handelt.

avatar van alexspyforever
De laatste in het drieluik van "of her Flesh" films met nog steeds dezelfde killer Richard Jennings. Deze keer heeft hij de identiteit van een dokter aangenomen. Voor hij aan het moorden gaat, misbruikt hij zijn slachtoffers seksueel soms subtiel en soms met geweld. Een aantal scènes waren nogal vergezocht en niet geloofwaardig zoals die ene vrouw zijn eigen vergiftigde sperma laten slikken. De seks is hier iets gedurfder bij momenten echt gesimuleerde pornografie en het is niet langer verboden om genitaliën te tonen. Het is wel duidelijk dat dit dit de laatste moest worden want de inspiratie was een beetje op al heeft het nog zo zijn momenten zoals de scène waarbij Jennings zelf in een hachelijke positie komt. Een passend einde is het wel, al blijft dit duidelijk het zwakste van de 3.

avatar van Noodless
Neen, dit is echt niks voor mij. Ik heb die twee vorige delen niet gezien, maar dat hoeft ook niet.
In begin denk je nog dit kan wel iets worden en de scène wanneer de hoofdrolspeelster dokter Richard Jennings in de val wilt lokken blijf je positief denken gezien de knappe wraakactie, maar helaas ook deze scène wordt nadien stupide afgehandeld met zeer flauwe achtervolgingsscènes en een belachelijke slotscène. 2/10