• 8.613.591 stemmen

Anne of Green Gables (1934)

Komedie / Drama | 78 minuten

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: George Nichols Jr.

Met onder meer: Anne Shirley, Tom Brown en O. P. Heggie

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Anne of Green Gables

"A PICTURE MADE FOR THE MILLIONS WHO LOVED "LITTLE WOMEN""

Anne is een weeskind dat terechtkomt bij Canadese pleegouders (Westley en Heggie), die eigenlijk een jongen willen voor op het land. Terwijl Anne worstelt met onzekerheid en heetgebakerdheid, wordt ze een vrouw en gaan de pleegouders steeds meer van haar houden.

image

Mrs. Blewett

The Little Blewett Girl

avatar van Movsin

Movsin

Sentimentele film uit een periode waar zeden, gewoonten en moraliteit totaal verschillen met nu.

Film start wel heel sympathiek maar naarmate hij vordert wordt hij melodramatischer en eigenlijk behoorlijk flauw.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2053 berichten

Ik kwam tijdens het spitten op de vele harde schijven die ik heb, deze korte filmversie uit de oude filmdoos tegen en vanmorgen gezien. Als liefhebber van oude films heb ik mij met deze oude versie van Anne of Green Gables prima vermaakt. Maar de trilogie met Megan Follows vond ik beter. Maar weer een oudje als gezien in mijn database als gezien.