Arisan! (2003)

Indonesië
Komedie / Drama

geregisseerd door Nia Di Nata
met Cut Mini Theo, Tora Sudiro en Aida Nurmala

Een groepje rijke, trendy huisvrouwen houdt wekelijks een 'Arisan', een soort dameslunch met veel geroddel en gezwets. Het hoogtepunt is de verloting van geld of goederen die door de dames zelf zijn ingelegd. Ze slagen erin om een knappe, welgestelde jongeman voor hun Arisan te strikken en gooien al hun charmes in de strijd om zijn aandacht te winnen. Zijn belangstelling gaat echter uit naar een andere... man.

FisherKing
Onverwacht succes in Indonesie.
en niet gecensureerd

Maakt ook onderdeel uit van het Cinemasia festivalletje.

Slechtgeacteerde soap-film met liftmuziek. De "schokkende zoen-scene" stelde ook geen klap voor!

avatar van Biosguru
Met de Indonesische Jamai! Niet geschikt voor groot doek, as the world turns in Jakarta.

Ik vond er niet veel aan. Inderdaad; net een soap. En ik hou niet van soaps

avatar van beavis
de sequel hiervan is de slotfilm van Cinemasia
4 t/m 8 april 2012 – De Balie, Amsterdam