Who Do I Gotta Kill? (1994)

Alternatieve titels: Me and the Mob | Me & the Mob

geregisseerd door Frank Rainone
met Sandra Bullock, Steve Buscemi en John Costelloe

Om inspiratie op te doen voor zijn nieuwe boek, besluit de jonge schrijver Jimmy Corona te duiken in de wereld van de maffia. In New York heeft zijn oom een pizzeria met contacten in de onderwereld. Dat het werken met maffiosi niet zonder gevaar is, zal Jimmy spoedig merken.

avatar van SuperSideSwipe
In principe een vrij slechte film, met matige acteurs en een simpel en stom verhaal.

Maar Maffia films blijven altijd aan de ene kant leuk. Je hebt weer een paar van die typetjes, en een hoop van dat italiaans gelul.

Laat je alleen niet misleiden, Sandra Bullock heeft maar een piepkleine rol, en die van Steve Buscemi is helemaal weinig, (slechts een scene) maar wel een sterke.

Film verveelt niet, maar weet ook niet te boeien. James Lorinz die Jimmie speelt, is bar en bar slecht, en veranderd deze film door erg slecht acteerwerk in meer een komedie dan een misdaadfilm.

Niet iets om echt aan te raden tenzij je echt alles wat met maffia te maken heeft wilt hebben gezien.

avatar van pjutter
inderdaad een slechte film, matige acteurs.
Vooral het einde is super triest, gaat helemaal nergens over

zeer trieste film om van te huilen zo slecht

Deze film eeft geen degelijke verhaal en de humor is ver zoek. En dan nog eindigen met iets dat op niets slaagt. . .
Lager als 0.5 kan ik spijtig genoeg geven. dus 0.5

Jayvie
Verdomme, weer anderhalf uur verspild. Had hem gezien omdat ik wist dat Buscemi er in meespeelde (ja, kleine rol, wist ik wel )

Verschrikkelijke film dit. Het verhaal slaat nergens op, is niet boeiend en de meeste acteurs zijn gewoon slecht.
Dit moet een grappige film voorstellen, maar ik vond hem vooral irritant. Sla vooral de laatste scene maar over..

avatar van LikeMovies
ik heb gehuild... wat slecht! ik geef zelden zo'n laag cijfer. Maar een 1,0 is eigenlijk nog te hoog...