The Killing Grounds (1998)

Actie

geregisseerd door Kurt Anderson
met Priscilla Barnes, Courtney Gains en Cynthia Geary

Een groep bergbeklimmers ontdekt in het Sierra-gebergte een lading goud dat afkomstig is uit een klein neergestort vliegtuig. Ze besluiten de fortuinlijke vondst niet mee te nemen, maar ter plekke te begraven en later op te halen. Op hun weg naar beneden stuiten ze op Vin en Art, die op zoek zijn naar hun goud. Tijdens de schijnbaar vriendelijke ontmoeting lopen de spanningen op en wil iedereen de hand leggen op het fortuin.

Zeker een spannende film!
In het begin vind ik het nogal gruwelijk en racistisch met die dwerg, maar het wordt steeds beter. Ik erger me kapot aan die Ned die man van die vrouw, maar ik moest ook wel lachen om die Vince. Misschien ben ik wat onduidelijk maar ik weet die namen ook niet zo goed Het is wel grappig ik ben de eerste die een stem & een berichtje plaatst, terwijl de film helemaal niet zo nieuw is!

avatar van Iron Maiden
daarom juist, gek,
op oude films word juist minder vaak gestemd.