ad

Alternatieve titels: Hydra-Monster of the Deep / The Sea Serpent

Oorsprong: Verenigde Staten / Spanje

Geregisseerd door: Amando de Ossorio

Met onder meer: Timothy Bottoms, Taryn Power en Jared Martin

IMDb beoordeling: 3,6 (317)

Oorspronkelijke taal: Spaans

Over Serpiente de Mar

Door een nuclaire explosie in de Atlantische oceaan wordt een prehistorisch monster tot leven gewekt. De Spaanse kuststreek valt ten prooi aan het losgeslagen beest. Een kapitein van een tot zinken gebracht schip, de vriend van een toerist die door het dier werd gedood en een oceanograaf zullen samen het beest gaan bestrijden.

avatar van V

V

Dit is de eerste monsterfilm die ik heb gezien en gelijk de slechtste. Ik denk dat ik 12 was toen ik dit gedrocht gekeken heb, maar zelfs nu, 11 jaar later, staat me nog bij dat het zeemonster niet meer was dan een handpop. Het was dus overduidelijk dat je naar een hand zat te kijken die die helikoper uit de lucht greep. Misschien wel de slechtste film die ik ooit heb gezien. Toch wil ik in naam der melancholie deze film nog een keer zien. Wie weet kan ik er nu om lachen! 0,5*

avatar van kneuckeretto

kneuckeretto

hier kun je zeker om lachen. Vooral die scene wanneer de sokpop een brug opklimt en een speelgoedtreintje aanvalt, ik

heb toen echt in mijn broek staan piesen.