• 8.489.130 stemmen

Message in a Cell Phone (2000)

Familie | 85 minuten

Genre: Familie

Alternatieve titel: Bericht vanuit een Mobiele Telefoon

Geregisseerd door: Eric Hendershot

Met onder meer: Nick Whitaker en Rick Macy

IMDb beoordeling: 5,2 (181)

Plot Message in a Cell Phone

Drie jonge jongens moeten een voicemailcode kraken en uitzoeken wat de boodschap is, voordat ze ontdekt worden door wanhopige mannen die er alles aan doen de telefooncel te vernietigen.

avatar van moviegirl2

moviegirl2

Leuke film, alleen het acteerwerk was niet fantastisch/ Opzich een leuk verzonnen verhaal en de muziek brengt goed spanning met zich mee.

avatar van IcU

IcU

Jeugsentiment die ik gisteren weer na lange tijd eens bekeken heb. Dit is echt een leuke film, met enorm veel redelijk doordachte grappen. Deze prent is eigenlijk veel te volwassen voor kinderen, maar af en toe ook te kinderachtig voor volwassenen. Ik lig constant in een deuk bij deze film, maar dat komt vast door de jeugdherinneringen.

avatar van Phantasm

Phantasm

Voor de 2-de keer gezien, blijft een leuke jeugfilm of moet ik het eigenlijk een soort jeugdthriller noemen?

avatar van flieg

flieg

Leuke film!

Op zich geen echte topper, maar ik kan me herinneren dat ik het ooit best spannend vond.