Liefje (2001)

Nederland

geregisseerd door Emile Fallaux
met Ramsey Nasr, Jelka van Houten en Will van Kralingen

Esther wordt door een psycholoog verhoord over de moord op haar vader die zij samen met haar vriend heeft gepleegd. Er volgt een reconstructie, maar kan zij haar geheugen wel vertrouwen?

kappeuter (moderator)
Voor Wouter:

If you like this title, we also recommend...

Duister licht (1997) (TV)

(imdb)

Overigens een van de slechtste films ooit in Nederland gemaakt.

kappeuter (moderator)
Welke, Duister Licht ?

avatar van mdj
mdj
Slechte film? Ik vond de film steengoed. Psychologisch drama en Ramsey Nasr speelt (als altijd) geweldig. Je komt er pas langzaam achter wat er nu aan de hand is, wat er gebeurd is en waarom. Gerardjan Reijnders heeft nog een bijrol als de filmvader van Nasr en Will van Kralingen is vrij komisch als de moeder van het meisje. Echt een mooi voorbeeld van hoe het geheugen kan werken.

mdj schreef:
Slechte film?