Red Sun Rising (1994)

Actie

geregisseerd door Francis Megahy
met Don Wilson, Mako en Michael Ironside

De partner van inspecteur Thomas Hoshino wordt in Japan vermoord door een Yakuza-huurmoordenaar. Thomas volgt de Yakuza-huurmoordenaar en zijn bende naar de Verenigde Staten. Hij gaat in de leer bij zijn oude leermeester voor een nieuwe, krachtige techniek om de Yakuza te verslaan en zijn partner te wreken.

avatar van sherena
Een van de eerste films die ik zag van Don. Geweldige vechtsporter. Heeft 11 wereld titels in het kickboxen in 3 gewichtsklasses bij diverse boksorganisaties. top (ook de favouriet van mijn ma, hahaha)

avatar van DiDa
Deze nog eens herzien. Waarschijnlijk Wilsons' beste film. Leuke cast (Michael Ironside, James Lew, Soon Tek-Oh). De film oogt niet goedkoop en de actie is prima. De film had een iets hoger tempo mogen hebben, maar verder een prima actiefilm in zijn genre.

3 sterren