Deadly Species (2002)

Avontuur / Horror

geregisseerd door Daniel Springen
met Pete Penuel, Allison Adams en Brian Minyard

Een archeologische expeditie verdwaalt in de Everglades in Florida. Ze gaan zich zorgen maken als ze de overblijfselen vinden van de voorgaande expeditie. Snel komen ze erachter dat een verschrikkelijk monster hun voorgangers heeft afgemaakt en nu zijn zij aan de beurt.

Echt heel slecht

halve ster

slecht, gewoon triest

Niet gezien. maar mijn verwachtingen zijn erg laag en heb ook echt geen zin om dit te gaan kijken.

avatar van finaldestiny
Raoula schreef:

heel verstandig, zonde van je tijd!

avatar van wallie550
echt veel te nep maar zo vreselijk nep dat die grappig is ik heb hem samen met een vriend gekeken met popcorn enzz hij was maar 84 cent maar ik vond hem waard zo nep dat die grappig is aanrader als je melig bent

Degene die op deze film commentaar geeft is net zo dom als deze film is.

metalblast schreef:
Degene die op deze film commentaar geeft is net zo dom als deze film is.

en wat nog dommer is om zulk dom commentaar neer te zetten.
elke filmsoort heeft een eigen publiek en er zijn mensen die dit soort films wel waar deren.
Enige vorm van respect is jou waarschijnlijk vreemd

avatar van henkula
Mee eens Night, hij is automatisch ook dom.
Ik heb gelachen bij deze film, 0.5 is voor mij een top notering, slechts enkele films voldoen aan deze norm.

Deze film krijgt van mij een 0.

avatar van rep_robert
Verschrikkelijk en hemeltergend langzame film met waardeloos acteerwerk, foeilelijke creature designs en een zooi lelijke off screen kills wanneer het eindelijk is begint na een dooie eerste drie kwartier. Meer wil ik er ook niet over kwijt.

avatar van JustMike
Ik ga proberen deze mening kort en krachtig te houden, want meer verdient hij niet!
- Slechter dan slecht acteerwerk
- Saai
- Lelijk
- Niet de naam "film" waard!!
gewoon een beetje te slecht voor woorden. Bespaar jezelf de pijn die ik en demensen hier hebben geleden haha.
Maar oké,

Als ik de reacties hierboven lees is deze film ZO slecht, dat ik er bijna nieuwsgierig van wordt
Naahhhhh, toch maar niet, kan mijn tijd wel beter gebruiken.

avatar van BlueJudaskiss
Lollige onzinfilm die inderdaad verre van briljant is maar ach... Hier en daar wat bloot, een rubberen monster en de nadrukkelijk bordkartonnen personages hadden af en toe wel wat. De users boven mij nemen zichzelf veel te serieus.

avatar van AmazingPP
Whaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaa..... Wat heb ik gelachen!!

Iemand trouwens die microfoon in beeld gezien tijdens een van de eerste scenes. Niet zomaar hoor, maar gewoon echt de hele microfoon!

Om te janken zo grappig.

Vijf sterren.

(Nee hoor...)