ad
  • 8.184.733 stemmen

Project Shadowchaser II (1995)

Actie | 94 minuten

Genre: Actie

Alternatieve titels: Night Siege / Armed and Deadly

Geregisseerd door: John Eyres

Met onder meer: Bryan Genesse, Frank Zagarino en Todd Jensen

IMDb beoordeling: 4,0 (348)

Oorspronkelijke taal: Frans

Over Project Shadowchaser II

"Part Man. Part Machine. Pure Killer."

Ze hebben jaren gewerkt aan het perfecte nucleaire wapen en nu wil de president het nog voor de jaarwisseling vernietigen. Criminelen weten het wapen echter te stelen en ze staan onder leiding van een robot die een totalitaire staat wil zekerstellen met het wapen.

image

avatar van FatMike

FatMike

• 1976 stemmen

Prima vervolg op z'n voorganger!

Zagarino's intrede tijdens het eerste kwartiertje van de film is

fantastisch: hij loopt, uiteraard met zwaar afgetraind ontbloot bovenlijf, tussen een regen van kogels door.

Fijne aktie, humoristische momenten en flink jatwerk!

Bijvoorbeeld de bridragende computerwiz die

al sportlullend de deuren van binnenuit electronisch vergrendeld. Deed me denken aan Die hard?

Miste wel een beetje Zagarino's zwaardere stemgeluid van

Project Schadowchaser

Dikke 3,5 ster!!!!!!

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Vermakelijk vervolg.

De kerstsfeer in combinatie met het geweld werkt goed in deze opvolger van het benedenmaatse eerste deel. Zagarino steelt wederom een beetje de show als de androïde, maar ditmaal maakt ook de held zelf indruk. Dat komt omdat deze humoristisch vertolkt wordt Bryan Genesse, die ook nog eens een aardig potje kan knokken. Ook 'mad scientist' Todd Jensen zorgt voor een beetje vermaak en het camerawerk is i.t.t. deel 1 gelukkig een stuk beter in deze bij elkaar gejatte actiefilm.

Redelijk.

avatar van ipman-99

ipman-99

"Part Man, Part Machine, Pure Killer." ... " !!!

Vermakelijk entertainment !!! Deel 2 uit deze vermakelijke entertainment film-reeks !

Frank Zagarino alias An is opnieuw half man / half robot in deze zalige Sf - Actiefilm uit 1994 !

Frank zagarino heeft vooral zijn strepen verdient in dit soort genre films ..., meestal heerlijk B-voer waar

ik telkens zo hard kan van genieten ! Zeer recent zag ik nog van hem ("Trained To Kill") !

Deze film valt nooit stil en kent heerlijke B-actie met zowel gevechten als vuurgevechten !

Deze film speelt zich af tijdens de kerstdagen ..., dat sfeertje in combinatie met dit heerlijke

concept doet echt smullen ! Ik zal in de zeer nabije toekomst ook de films van Frank Zagarino

wel 'allemaal' eens onderwerpen aan heropfrissingen !

Weet wat je kan verwachten ... maar hier kan ik zo van genieten als algemene filmliefhebber !