De Onfatsoenlijke Vrouw (1991)

Alternatieve titel: The Indecent Woman

Nederland

geregisseerd door Ben Verbong
met José Way, Huub Stapel en Coen van Vrijberghe de Coningh

Emilia leidt een rustig bestaan, samen met haar man Charles en haar dochtertje Anna. Houden van is voor haar een bekend gevoel, maar dat er zoiets als pure lust in haar leeft, weet ze nog niet. Tot ze Leon ontmoet. Hun verhouding begint als een spel, waaraan Emilia zich volledig overgeeft. Als haar dagelijks bestaan erdoor wordt beinvloed, wil ze stoppen.

avatar van narva77
Wel grappig om zowel de oude Johnny als de nieuwe Johnny uit Flodder in 1 film te zien.

martinbroertjes
Een redelijke film, maar niet beter dan gemiddeld.

Dvd-release op 2004-09-16.
Bron: www.lapis.to[/url]

Deze heb ik gewoon afgezet.
Erotiek voor de vrouw volgens de Flair.

Goed voor als je naar bed moet ja... Minder dan de helft sterren waard.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Zoals Narva al zegt, best geinig om de twee Johnny's samen in één film te zien. Maar daar is het positieve aan De Onfatsoenlijke Vrouw ook meteen mee gezegd. De film bevat zwakke dialogen, is visueel erg lelijk en bovenal oersaai. Het lijkt wel of de makers geen enkele moeite hebben gedaan om het geheel een beetje interessant te houden. Snel vergeten, dit.

1 ster.

avatar van otherfool
Zeker niet zo spannend als de hoes en titel zouden voorspellen, eigenlijk bij vlagen gewoon saai. De mannen spelen echter zeker niet slecht, maar verder erg matigjes.

2*.

avatar van luuk1988
jose way, een danslerares nu op het consevatorium in tilburg! gruwelijk dit

robertus65
Tegenvallende film, soms zelfs saai ja. Het opvallendste is inderdaad dat de 2 Johnny Flodders samen in een film spelen en Jack Wouterse even te zien is. Verder niet echt bijzonder. Mischien teveel een vrouwenfilm.

avatar van niethie
Vreselijk saaie, quasi spannende erotische film die enkel gemaakt lijkt te zijn voor verveelde huisvrouwen met een abonnement op de Viva. Wel leuk om de twee Johnny's (uit Flodder) en inderdaad Wouterse (in een minirolleltje) even langs te zien komen, maar voor de rest valt hier moeilijk doorheen te komen.

1,5 sterren

avatar van dikkop
Dit is echte erotiek...

avatar van Phantasm
Redelijke erotische film, hoef deze niet weer te zien.

avatar van Lakte
Dankzij Quentin kwam ik erachter dat er in juli 2017 een nieuwe uitgave van de film is uitgegeven in Duitsland! Hier een linkje: Eine unanständige Frau: Amazon.de: José Way, Huub Stapel, Coen Vrijberghe de Coningh, Marieke Leeuwen, Theo de Groot, Ayla Nergena, Ben Verbong: DVD & Blu-ray

Ben erg benieuwd of dit ook een totaal nieuwe scan van de film is!