B*A*P*S (1997)

Alternatieve titel: B.A.P.S

geregisseerd door Robert Townsend
met Halle Berry, Martin Landau en Ian Richardson

Nisi (Halle Berry) en Mickey (Nathalie Desselle) zijn twee ordinaire serveersters - gouden tand, 10 centimeter lange nagels - die dromen van pracht en praal in L.A. Op weg naar een dansauditie belanden ze in Beverly Hills bij een miljonair (Martin Landau) die ze (financieel) adopteert en omdoopt tot 'My Black American Princesses'.

avatar van g_unitboy
lijkt mij een leuke film